2012. november 29., csütörtök

Kitérés a valós életbe > Sárkánytűz Könyvebolt

Bár nem illik a blogom profiljába, (miket beszélek?, dehogynem illik az oldal profiljába :) ) de mégis említést ér a hely. Egyrészt mert az Adastra kiadó honlapjáról jutottam ide. (egyébként tessék csak szorgalmasan nézegetni ezt az oldalt is, sok jó akció van. Én például a Leviatán című könyvhöz közel félaron jutottam hozzá.) Visszakanyarodva a könyvesbolthoz: Itt vettem át a Leviatánt, és megálltam nézelődni.Úgy éreztem, hogy egy kincsesbányára találtam. Anyám azt mondta, hogy nem kellett volna megállnom, és ebben csak meggyőződött  miután megmutattam neki a "kéne" listámat ami röpke 26352 Ft mutatott uszkve 30 perc nézelődés után. Sebaj jön a karácson, szülinap miegymás, lesz mit kérni :D
A bolt maga a Ferenc körút 40.-es szám alatt található Budapesten. Minden könyvesboltnak van egy egyedi légköre. De ennek a boltnak igazán érdekes. Könyvek, könyvek mindenütt.Antológiák, regények, képregények BÁBUK! és KÁRTYÁK!, mivelhogy ez a bolt nem csak könyvekkel foglalkozik. És a légkörhöz hozzátartoznak a KÁRTYÁSOK. Hát igen, néha félfüllel belekagylóztam a társalgásukba. De ez számomra olyan párbeszéd volt, mint amikor a muteromat próbálom rábírni arra hogy netezzen egyedül :P
Tehát aki teheti látogasson el ide (ha sci-fi vagy fantasy fan, akkor ajánlott a tömött pénztárca, mert szerintem lesz olyan eset amikor vinnyogni fogsz örömödben :D ) Tehát barangolásra fel! >LINK<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése