2012. december 1., szombat

Film > Magyar > Időugrók (vigyázat erős "szép magyar" nyelvezet)



Na ez az az oldal amit életemben nem találok meg, ha nem szerkesztek blogot. Ide is egy random képről jutottam el. Elsőnek nem is akartam  elhinni, hogy egy ilyen filmbe botlottam. Ráadásul INGYENES!!! Azt azért nem jelenteném ki, hogy amatőr produkcióról van szó, de nem híres emberek csinálták, és van benne egy néhány nagyon csinált effekt. De ezzel semmi baj. :D. (Mondjuk valami ilyesmire készülök én is.) A történet témája nagyon jónak ígérkezik, és amennyit láttam a filmből (jelenleg) nagyon jól is van megcsinálva, bár az időutazgatós sztoriknak rohadt sok buktatója akad :D
Ráadásul nem is kis pályáznak a készítők, egyből 720p-ben rakják fel a filmet. 2013-ban meg jön a 3. rész.
Időugrók 1 >LINK<
Időugrók 2 >LINK<
Kacsafilm (vagyis a hivatalos honlap.) >LINK<


Csak néhány idézet a Youtube-ról:
  • Időugrók 1:
      • sokall jobb mint a Jóban Rosszban
    • Ja, már én is eljátszottam a gondolattal mi lenne ha az arra költött pénzt meg a műsoridőt odaadnák Tamáséknak :D TV2-nek tuti nőne a nézettsége annyi szent, bár nem biztos de lehet, hogy a zenéiket maguknak kellene készíteni hozzá.
    • szineszi tehetseg nem sok szorult a szereplok nagy reszebe, de a lelkesedes nagyon szimpatikus, a sztori kurva jo, szoval csak igy tovabb, szurkolok nektek!
      mondjuk a sziberiaban kirakott "dohanyzohely" tabla a traubisodas uveggel kemeny :D
      ja, helyesek a csajok :)
    • Nagyon jó ötleteitek vannak, és vagány, hogy belevágtatok, és meg is valósítottátok! Remélem, befuttok vele, és meglesz a lehetőségetek, hogy profi módon is feldolgozzátok az anyagot! A mostani hibáitokat majd akkor javítjátok, és minden a helyén lesz. Hajrá!
    • meg mondom őszintén, hogy nagyon jó. igaz, hogy látszik a kivitelezésen az amatőr színjátszás, de tele van fantáziával, ami vetekszik az amcsi vagy más nemzetiségű filmekkel. szerintem egy kis átdolgozással profi film lesz. köszi a megalkotóknak. nagyon tetszett. további sok sikert kívánok.


    •  Időugrók 2 (itt már nem csak magyar kommentek vannak)
       
      Gyerekek már nagyon vártam erre a filmre...egy dolog van mi nem tetszett! HOGY VÉGE LETT :D nagyon várom a folytatást csak így tovább. Igaz ami igaz kicsit néha hadartok, de én úgy gondolom, hogy értéke van annak amit csináltok és nem véletlen, hogy ekkora nézettségetek van. Hiszen érdekes a story eggészen jók a technikai megoldások a kép minősége csodás a hang is mostmár majdnem teljesen tökéletes. Én veletek maradok!
    • az elso resz jobban tetszett, ez egy kicsit elsietettnek, tulzsufoltnak tunik, de azert ez is nagyon jo :)
      viszont hianyoltam a csajokat az elso reszbol :D
      ha igy folytatjatok, paran egesz jol megtanultok szineszkedni, Zolinak mar neha kimondottan jol megy :)
    • Mikor lesz folytatás ? ( like hogy lássák ) utóirat: a film király lettttttt :)
    • nagyon jó lett a folytatás is. szépen viszi tovább a cselekményt és válaszokat, no meg újabb kérdéseket kapunk a filmből. sokat javult a színjátszás. kidolgozottabb lett a film. ezáltal hamar elrepül a játék idő. nagyon tetszett és remélem hamarosan lesz folytatás is. sok sikert kívánok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése